Antal indlæg: 24 Bopæl: Havrevænget 18, 8600 Silkeborg Tilmeldt: 29.05.07
Lagt på d. 04.06.2009 14:15
For et stykke tid siden var vi nogle som købte lidt fælles ind af PowerBar produkter.
Da jeg havde det med til svømning, til dem som havde købt ind, var der en del der havde interesse i det, og ville høre hvor og hvordan det kunne købes.
Så det kommer lige her: (Det er nemt og uproblematisk)
Bare man er et par stykker som der går sammen, så kan det fint gå at købe det hjem i mindre mængder.
Er ordren over kr 850, er der gratis forsendelse. Det er cirka 3-4 kasser bar eller gels og så har man nået det beløb.
Det er bare at bestille via http://www.chainreactioncycles.com/
Jeg har tjekket det mod priser fra Tyskland. I Tyskland vil du have betaling for fragten, bliver målt på vægten af det man køber. Og med den nuværende kurs på pund så er det knap 5% billigere at købe det hos chain reaction, når man holder produkterne op mod hinanden.
Det der hitter blandt SMT'erne er bl.a.:
Gels: Jordbær/banan.
Bars: cookies and cream
Drik 1,4kg: Skovbær eller Lemon
Bento box/tubes til montering på cyklen
Der handles også meget andet end PowerBar, bl.a. High5, tøj og cykeldele.
Ved leveringsadresse skal man blot huske at angive en hvor man en hvor der er nogen som tage mod forsendelse i dagtimerne.
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
SPKunoe 08.09.2010 Hejsa Hegelund - det gik lidt stærkt med at komme under bruseren i går.- Glemte at få løbejakken hentet i din bil. Jeg kan bare få den ved lejlighed eller hente den på din adresse.
Drejer 08.09.2010 Fin afgørelse. Så vil jeg gerne tilmelde mig Julefesten
Selvom det ville have været nemmere hvis vi var løbet den rigtige vej rundt.
jkh 08.09.2010 Drejer er idømt bod, som afregnes til årets vildeste stævne i SMT-regi - den legendariske JULEFEST
frederiksen 08.09.2010 Da McLaren havde erkendt at de havde snydt, fik de en bøde på USD 100mil.....
harpun 08.09.2010 Brix! Tak fordi du ventede da!!! Det skal jeg huske
Brix 08.09.2010 Tak til SMT cupén for endnu et fedt arrangement. Drejer og Kokholm i kan bare følge Thomas Strange, han kender vejen :-)
harpun 08.09.2010 God beslutning.
Det gør også at vi holder placeringerne.
jkh 08.09.2010 Juryen har talt: Kokholm får tillagt 90 strafsek. som også Drejer har fået det, og så får det blive ved det, medmindre der indgives yderligere protester ;-)
harpun 08.09.2010 ...ben, hård rute og ikke mindst det gode vejr. Vi ses tirsdag.
harpun 08.09.2010 Vi respekterer bestyrelsens beslutning fuldt ud. Helt ærligt, går da ud fra at mr. 100 point fra o-løb kan finde rundt
jøhn hvass gjorde flere gange opmærksom på fejlen efter løbet.
tak for ømme
jkh 07.09.2010 - "der løbes helt i bund ad Vejlbovej og til højre op ad Sanatorievej". Sløjfen var også beskrevet inden løbet. Juryen voterer og vender tilbage asap
jkh 07.09.2010 Drejer og Kokholm, på den baggrund er konsekvensen en diskvalifikation - hvorfor hører I ikke efter, når der under instruktionen bliver sagt - fortsættes
jkh 07.09.2010 Frede Fast Fahren skulle måske have monteret slicks og ikke have løbet med så meget down force som tilfældet var - prøv igen på Monza på søndag
frederiksen 07.09.2010 De 22 første i mål har løbet for hurtigt igennem pit lane. De bør derfor vel få en tidsstraf; skal vi sige 20min. Bernie og Max er 100% enig med mig på dette område.
Drejer 07.09.2010 Vi løb forkert begge to. Vi løb ind af Aldersrovej så vi kom ind før John. Men jeg var inde lidt før Kim.
jkh 07.09.2010 Drejer og Kokholm, I må melde ind hvis der er løbet forkert, og der skal tillægges tid. Vi har ikke modtaget protester, men protest-fristen er som altid 5 dage.
Drejer 07.09.2010 Tak for en Cup i dag.
Skal Kim k. ikke også have en tidsstraf da vi begge mangler at runde det samme hjørne?
PFO 07.09.2010 Tak til SMT teamet for endnu en kanon event. Synes der var lidt flere bakker denne gang Lidt indledende skov løb ville nok have hjulpet lidt
jkh 07.09.2010 Resultatlisten fra Ry-turen er nu online - se nyheden øverst her på sitet. Listen er overall, og med resultat m/k og pointtildeling.
jkh 07.09.2010 Ry-turen: Vi har noteret os at ruteafmærkningen ikke var optimal - men alle fandt dog hjem, og vi håber ikke det har haft indflydelse på resultatet.