SMT-Silkeborg
09-09-2010
Web-sponsorer
Debatemner
Nyeste emne
Triple-Ultra-Ironman...
CC Race Report
Racerdæk Continental
SMT TRI SÆSON 2010
SMT Træningsdagbogen...
Mest aktive emner
SMT TRI SÆSON 2010 [24]
Open Water Arrang... [16]
SMT`s hjemmeside [14]
X-Træning, ½ IM l... [11]
Lukning af replik... [8]
Debatforum
Betingelser
Brugervejledning
Link til forum
Se indlæg
SMT-Silkeborg | SMT Debatforum | Off-Topic
Forfatter SMT`s hjemmeside
Terle
Brugere

Antal indlæg: 8
Bopæl: Skærskovhedevej 5, Funder
Lagt på d. 24.01.2009 14:04
24.01.09

Lad mig slå fast med syvtommersøm, dette er ikke en kritik af dem der passer og vedligeholder SMT`s hjemmeside. De skal have ros, da det er et kæmpe arbejde de laver. Det er et forsøg på at komme med nogle konstruktive kommentarer fra en forvirret bruger der godt kunne tænke sig en lidt mere overskuelig, brugervenlig og ”fancy” hjemmeside.

Jeg har ikke en klap forstand på opbygning af hjemmesider m.v. , er blot en typisk utålmodig bruger. Hvis ikke jeg har fundet hvad jeg søger inden for 3 klik med musen har jeg mistet tålmodigheden og er på vej væk, derfor er det bydende nødvendigt at siden er bygget logisk op.

SMT`s hjemmeside er efterhånden i mine øjne ved at være lidt rodet og ustruktureret.

Lad mig give et eksempel:

(For bedre forståelse bør du også lukke SMT`s hjemmeside op så du kan veksle mellem siderne)

I forbindelse med Hamborg marathon 09 har vi gerne villet udsende informationer til deltagerne.
I midterblokken er en ”klods” med navnet Marathon. Ifølge den er der mere info, hvis man trykker på ”tryk her” Hurra, nyhedsbrev nr. 3 dukker op. Lige vand på min mølle, 3 tryk og den er der.

Hvis man så går ned på nederste linie til ”læs mere” dukker nyhedsbrev nr. 2 op, mystisk. For at gøre forvirringen total henviser RSA d. 19.01.09 i replikboxen til ”løbeforum” for mere info. Der findes mig bekendt ingen løbeforum men et ”debatforum.” Er det logik at man så skal kigge der?.
Hvis man imidlertid vælger at følge rådet, dukker et utal af muligheder op. Hvad skal man vælge? Jeg prøver ”løbetræning” (nu skal vi heller ikke gøre det sværere end det er ;-) )og ganske rigtig, via 3 ekstra klik dukker Nyhedsbrev nr. 3 op, Hurra.
Så langt så godt.
Hvis vi nu antager at man lige skal checke hvad det lige var der stod i nyhedsbrev nr. 1 er det jo heldigt at der er laver et særligt link til det under ”navigation” men hov. Hverken nyhedsbrev 1 eller 2 fungerer mere!!!
Til sidst, hvis man i navigation trykker på ”nyheder”, dukker Hamborg marathon op med henvisning til nyhedsbrev nr. 3, som når man trykker vise sig at være nr 2!!!!!!!
Jeg synes ikke at det er optimalt, det bør kunne forenkles.

Jeg har kigget på Kajakklubbens hjemmeside og kan se at den og SMT`s sider er i tæt familie med hinanden.

Forslag til ændring/optimering af SMT`s hjemmeside.

Kunne vi ikke lægge hele navigationsdelen op vandret, med nogle rulle menuer som er bygget logisk op, naturligvis med de emner der er relevante for os.
I øvrigt ligger der en forkølet navigationslinie der i forvejen, er der brug for det samme to gange?
Kassen ude til venstre der hedder ”besøgende”, hvad skal det bruges til? Oplysningerne er dybest set uinteressante for os almindelige brugere og burde derfor kunne slettes.
Ved at omlægge venstre kolonne som ovenfor beskrevet, kan vi tillægge hele 25% til midterkolonnen eller replikboxen!
I højre side kunne man slå kassene ”logind info” og ”indlogning” sammen da det er samme emne de omhandler.

”Replikboxen” er et aktiv. Kunne man forestille sig at der kan indføres et lille foto af dem der kommer med en replik, det kunne være rart. Evt. også lidt mere plads at skrive på.

”Debatforum”, det nyeste tiltag er også en rigtig god ting, men ikke så velbesøgt. Jeg har selv brugt 2 mdr. til at finde ud af hvordan man kan komme med indlæg. Det fremgår ingen steder at man skal logge sig ind 2 gange for at kunne komme i gang. Det kan være en af grundene til at der ikke er så meget gang i debatten. Det må kunne laves så man, når man er logget ind som bruger, kan gå direkte i gang med at indtaste sine kommentarer.

Det har altid undret mig at man skal trykke på ”læs mere” i nederste linie, hvis man vil vide mere, når man kan gøre som under Marathon nyhedsbrev nr.3 nemlig, ”tryk her” og brevet springer frem, som en trold af en æske.

På ”klodsen” med 10 km træning er en dejlig grøn knap der blinker, den er fristende at trykke på, kunne sådan en gøres aktiv?

Hvorfor optræder medlemslisten i den midterste kolonne (som en nyhed) den hører vel dybest set under navigation (hvor den også findes).

Igen med blikket rettet mod kajakklubbens side synes jeg at den fremstår rigtig flot med foto af klubhuset og åen. Kunne vi ikke gøre SMT`s forside lidt mere fancy, evt. med fotos af løbere i fin stil. Måske skulle man lave en fotokonkurrence eller design konkurrence, så også vores loge fremgår af hjemmesiden.

Hvis ikke det lige var for annoncering af en for længst afholdt generalforsamling og et fremtidigt familiearrangement fremgår det ingen steder af forsiden at det er SMT`s hjemmeside.

Vi hørte til generalforsamlingen at der er rigtig meget daglig aktivitet på hjemmesiden, jeg selv er faktisk blevet helt afhængig, jeg er inde mindst 1-2 gange om dagen.

Der må i en klub med mere end 500 medlemmer være andre der har ideer til at kunne peppe siden lidt op. Det kunne også være at der sidder en edb nørd som kunne yde en lille indsats. Jo flere vi er der gør bare et lille stykke arbejde, jo nemmere og sjovere er det for alle at være med i SMT.

Mvh Torben Therkildsen (influenzaramt!)
Forfatter RE: SMT`s hjemmeside
jkh
Super Administrator

Antal indlæg: 46
Bopæl: Ørnsøvej 17, 8600 Silkeborg
Lagt på d. 24.01.2009 15:45
Hold da op.............selvom man indledningsvis roser Webredaktionen, så er der godt nok mange "bakterier" i den influenza som TT er ramt af lige pt.

På vegne af Webredaktionen skal jeg kort besvare TT laaaange og til tider konstruktive indlæg:

1.
Vi medgiver gerne, at info omkring Hamborg Marathon kan udbygges, også i ft det som oprindelig var tænkt. Men umiddelbart har det nu set ud til at deltagerne i projektet har fået de informationer de har brug for........indtil videre med løberuter.

2.
Der er altid plads til forbedringer, og flere af de forslag TT har anført ER allerede i rygsækken hos redaktionen. Men ting tager tid og tiden er frivillig, og nogle gange er der mere tid end andre gange....husk at det også for webredaktionen er frivilligt arbejde. OG, så behøver jeg ikke nævne hvad der faktisk bliver brugt på den daglige drift af hjemmesiden.

Mht den forkølede navigationslinie øverst, så vil den opmærksomme bruger have registreret, at denne faktisk skifter emner alt afhængig af hvilket arrangement eller aktivitet, som redaktionen nu mener bør have en lettere tilgang for brugerne.

OG, mht at det ikke skulle fremgå at der er tale om SMTs hjemmeside, så er jeg bange for at TT mgl den øverste del af sitet på sin skærm (det forekommer faktisk ved enkelte opsætninger), prøv at tjekke på en anden pc........der er faktisk en blok hvor det fremgår. OG, den blok arbejdes der med at få lagt foto ud på.........og også en anden navigationsmenu.

Mht Kajakklubbens hjemmeside...........tjah, der er mange meninger og alskens ting.............personligt synes jeg den er kedelig med kun rulletekster, ingen foto eller fancy gifs.......men det er jo en smagssag. OG, den der løber i andres fodspor kommer aldrig frem smiley

God bedring og tak til TT

Hilsen Webredaktionen
(som altid er klar til at tage imod konstruktiv kritik)

jkh
Hegelund
Administratorer

Brugers avatar

Antal indlæg: 68
Bopæl: Hedebyvej 3, Silkeborg
Lagt på d. 27.10.2009 14:53
2.
Der er altid plads til forbedringer, og flere af de forslag TT har anført ER allerede i rygsækken hos redaktionen. Men ting tager tid og tiden er frivillig, og nogle gange er der mere tid end andre gange....husk at det også for webredaktionen er frivilligt arbejde. OG, så behøver jeg ikke nævne hvad der faktisk bliver brugt på den daglige drift af hjemmesiden.

Jeg spørger lige igen. Kan bestyrelsen og udvalgene evt forsøge at definere nogle opgaver som ikke nødvendigvis behøver at blive lavet af de personer som sidder i bestyrelsen og i udvalgene, og derved give disse personer mere tid til andre opgaver.

Det ville være en super service overfor alle klubbens medlemmer, hvis undskyldningen, frivillig arbejdskraft og tidsnød, kunne undgåes. Skal klubben vokse og derfor ude en større service til sine mange nye medlemmer, så kræver det jo nok at der ændres på nogle af arbejdsgangene i klubben smiley

Steen Hegelund
Redigeret af Hegelund d. 27.10.2009 14:55
http://www.stiftenblog.dk/triatlon/
Carsten Ulsoe
Administratorer

Antal indlæg: 9
Bopæl: Toftegårdsvej 16, kl. Voel, 8600 Silkeborg
Lagt på d. 28.10.2009 10:51
Frivilligt arbejde og uddelegering...

Som Birgit Haahr allerede har fremført i en anden tråd, drøfter vi i bestyrelsen stadig hvordan det vil være muligt, at knytte medlemmerne tættere til, i forbindelse med opgavers uddelegering.

Som det ser ud lige nu vil vi bede de forskellige arrangementsudvalg om at lave en form for hjælperliste; ikke med navne, men med poster der skal besættes. Disse poster skal medlemmerne så selv kunne byde ind på, direkte på hjemmesiden. Dette skulle gerne betyde, at det enkelte udvalg i større grad kan koncentrere sig om de overordnede ting i.f.m. arrangementet, da der forhåbentligt kun er få "huller" på hjælperlisten, der herefter mangler at blive udfyldt.

Steen spørger om ikke opdatering af medlemslisten kan uddelegeres. Omkring medlemslisten er det vel sådan, at den ikke er livsvigtig for klubbens medlemmer...?! Vel nærmest nice to know, mere end need to know!?
Dog er der tale om personlige oplysninger og de skal behandles derefter, hvorfor bestyrelsen har besluttet at redigering af disse bør ligge hos en meget sluttet kreds.

Sådan er, og bør det være med nøgleposter. Det er også derfor der til mange opgaver i klubben bliver "udpeget" personer til disse opgaver.
Eksempelvis er det altid de samme der spørges i forbindelse med opsætning og nedtagning af telte til vores løb. På den måde lettes arbejdet for alle, fordi man ikke behøver spekulere på om tingene til enhver tid er iorden og til stede.

Men derfor er der jo stadig masser af opgaver der skal løses i forbindelse med alle klubbens arrangementer og selvom det lyder som en kliche, er kæden jo ikke stærkere end det svageste led, og med det mener jeg, at vejviserne i et kryds ude på Lars Tyndsk... er lige så vigtige for arrangementets succes, som f. eks. speakeren der - i nogle tilfælde - høster rosen.

Til sidst vil jeg minde om, at hele humlen ved det at være medlem af en forening som SMT, er det frivillige arbejde. Hvis det ikke er for de mange frivillige vil kontingentet blive på et helt andet niveau...
Tænk på at vi betaler mindre for et års medlemsskab, end det koster om måneden i et lokalt motionscenter...
Så kære venner, meld jer under fanerne når der bliver bedt om det!!!

Med venlig hilsen
Carsten Ulsøe

"Smerte er svaghed på vej ud af kroppen"
Hegelund
Administratorer

Brugers avatar

Lagt på d. 10.11.2009 15:53
Som nævnt tidligere i en anden tråd, så har jeg meldt mig under fanerne stort set hver gang der er blevet spurgt. Og et hav af gange uden at der er blevet spurgt smiley Så er glorien pudset.

Men udvalg og bestyrelse vælger alligevel bare sig selv eller dem de plejer at vælge. For som tidligere nævnt, så er jeg som regel enten blevet sent tidligt hjem eller også er jeg slet ikke blevet kontaktet. Så problemet med hjælpere kan jo umuligt være særlig stort, for så havde jeg jo nok fået tildelt nogle flere opgaver smiley

Jeg mener bare, når nu SMT har muligheden for at yde sine medlemmer en super god service i form af alle mulige services på vores hjemmeside, og når der samtidligt er nogen som gerne vil hjælpe til med at lave alle de opgaver som bliver efterspurgt. Så er det da tankevækkende at opgaverne ikke bliver udført.

Og når man som undskyldning bruger at det jo er frivillig arbejdskraft der bliver brugt og at bestyrelse og udvalg jo bare bruger deres sparsomme fritid på opgaverne og at man derfor må forvente laaaang ventetid, så er det lidt uforståeligt for nogen.

Jeg tager lige det før brugte eksempel igen igen med medlemslisten. Der findes ikke oplysninger i medlemslisten som ikke findes i en almindelig telefonbog, men vil medlemmer ikke vil stå på den offentlige medlemsliste, så er det jo også bare en af de informationer som de skal give. Så hvorfor listen skal rettes til af en for bestyrelsen betroet person forstår jeg ikke. Men dette var jo også bare et eksempel, for den er rigtig nok ikke livsnødvendig, men igen, bare en super god service til medlemmerne.

En hjælperliste til hvert stævne med opgaver, ville da være en suveræn ide. Så vil alle kunne se behovet. Det vil jeg se frem til smiley

Steen Hegelund
Redigeret af Hegelund d. 10.11.2009 16:03
Forfatter RE: Pudse glorien... tjah
Engemand
Administratorer

Antal indlæg: 5
Bopæl: Vesterled 3
Lagt på d. 12.11.2009 11:01
Et debat-forum er jo et dejligt forum.

Nogle gange kunne man dog godt ønske sig, at dette forum var "face-to-face" istedet for på en "død hjemmeside", hvor man ikke via mimik og anden gestikulering eller svigtende hukommelse kan se, om debatøren rent faktisk omgås sandheden.

Jeg vil venligst bede Hr. Hegelund gennemgå sin kalender for dobbeltbookinger de seneste år og samtidig anmode om ikke at "træde" så hård på bestyrelsen i offentlig regi men istedet for tage kommunikationen "ude i felten" eller via direkte mails.

Efter min mening er dette forum beregnet til "kammertonen", ellers risikerer vi, at der skal indføres censur på sitet.

På bestyrelsens vegne

Jan Engemand
Hegelund
Administratorer

Brugers avatar

Lagt på d. 12.11.2009 15:38
Jeg mener ikke jeg træder på nogen med mine spørgsmål. Hverken på bestyrelsen, udvalgene eller på andre medlemmer af SMT. Hvis nogen føler sig nedgjort eller trådt på af mine spørgsmål eller indlæg, så vil jeg meget gerne beklage og hører meget gerne fra dem.

Jeg stiller spørgsmål til bestyrelsen fordi jeg interesserer mig for klubbens udvikling, for bestyrelsens arbejde og fordi jeg ikke altid er enig i den måde bestyrelsen arbejder. Der findes vel næsten lige så mange holdninger til hvordan man kan gøre tingene på i klubben som der findes medlemmer. Så er det vel meget naturligt at stille spørgsmål til bestyrelsens arbejde. Og kan VI forbedre os er det jo kun en fordel smiley

Men hvis ikke et offentlig debat-forum skal bruges til offentlige diskusioner og offentlige spørgsmål, hvad skal vi så bruge et offentlig debat-forum til?

Jeg er desuden ikke sikker på jeg forstår din henstilling om at jeg skal gennemgå min kalender for dobbeltbookinger eller om visse debatører omgåes sandheden. Måske netop når man svarer på bestyrelsens vegne burde bevare kammertonen og skrive i et klart sprog alle kan forstå.

Steen Hegelund
hhh
Administratorer

Antal indlæg: 11
Bopæl: lyngvej13 8600 Silkeborg
Lagt på d. 13.11.2009 01:14
Hej Steen!
Det er fint at du viser et stort engagement i klubben, og det er også mit indtryk af dig, at du er frisk på at melder dig som hjælper til de aktiviteter der er i klubben.
Du har efterhånden været medlem af klubben i den del år, og kender klubben godt. Derfor undrer det mig, at du giver udtryk for en vis utilfredshed med det arbejde der udføres i bestyrelsen.
Det er nemlig min oplevelse, at de folk der sidder i bestyrelsen, er nogle meget engagerede og arbejdsomme mennesker, der udover at sidde i bestyrelsen også deltager i diverse udvalg. Og det er da fantastisk, at vi har en bestyrelse der også har overskud til at være aktive og synlige i klubben.

Men jeg er da ked af, at du har fået det indtryk at bestyrelsen ikke lever op til dine forventninger. Derfor vil jeg bede dig om at være lidt mere konkret i dine indlæg eller først og fremmest direkte kontakte de personer du mener er årsagen til dine frustrationer.

Det er selvfølgeligt ytringsfrihed i klubben, men det er samtidig vigtigt at man i et debatforum som dette, ikke bare skyder løs, og derved uberettiget kommer til at såre nogle.
Vi har en rigtig god klub, hvor der er plads og mulighed for folk med initiativer, og det skal vi fortsætte med at have.

Vh
Hans Henrik
Redigeret af hhh d. 13.11.2009 01:34
Hegelund
Administratorer

Brugers avatar

Lagt på d. 13.11.2009 11:57
Jeg mener ikke jeg bare skyder løs. Jeg stiller netop konkrete spørgsmål. Se tråd vedr. SMT hjemmeside og denne tråd og jeg deltager i de debatter som er her i forumet. Det er vel det forumet er beregnet til. Og jeg mener også at jeg bevarer kammertonen. Jeg beskylder i hvert fald ikke nogen for at lyve eller for at glemme. Er nogen af modsatte mening hører jeg gerne.

Jeg er som udgangspunkt ikke utilfreds med bestyrelsens arbejde, men derfor stiller jeg da spørgsmål til arbejdet alligevel og bliver da noget skuffet når jeg så bare bliver bedt om at holde kammertonen og ellers gemme spørgsmålene til når vi er ude i felten. Hvad skal vi så bruge forumet til?

Jeg er dog ked af at man i klubben bruger frivilligt arbejde som undskyldning for at ting tager unødigt lang tid. Når der står folk på sidelinien klar til at give en hånd med.

Jeg indstiller mine spørgsmål og mit tilbud om hjælp. Jeg har alligevel ikke fået andet ud af det end en masse sure miner. Jeg vil fremover fokusere på min træning og på at holde min mund.

God arbejdslyst til alle smiley

Steen Hegelund
Forfatter RE: Censur!!!!!!
Terle
Brugere

Antal indlæg: 8
Bopæl: Skærskovhedevej 5, Funder
Lagt på d. 13.11.2009 12:41
Jeg er rystet, på 20 års dagen for murens fald tales der om at indføre censur på SMT`s debatforum. Jeg vil gerne vide om det er bestyrelsens holdning eller det blot var en finke der røg af JKE`s pande.

Torben Therklidsen
Forfatter RE: Debatforum - betingelser
jkh
Super Administrator

Antal indlæg: 46
Bopæl: Ørnsøvej 17, 8600 Silkeborg
Lagt på d. 13.11.2009 17:24
Webredaktionen skal for god ordens skyld henvise til betingelserne for anvendelse af SMT-debatforum - se dette linkhttp://www.smt-silkeborg.dk/viewpage.php?page_id=30

Samtidig følger her definitionen på censur:

Censur er undertrykkelse af tale eller fjernelse af kommunikationsmateriale, som betragtes som kritisabelt, skadeligt eller følsomt af en censurerende myndighed (kilde Wikipedia).

Formelt er censur forbudt i Danmark - se Grundlovens §77:
"Enhver er berettiget til på tryk, i skrift og tale at offentliggøre sine tanker, dog under ansvar for domstolene. Censur og andre forebyggende forholdsregler kan ingensinde påny indføres."

Webredaktionen
/jkh

jkh
Kjeld Fogtmann
Brugere

Antal indlæg: 7
Bopæl: virklund
Lagt på d. 14.11.2009 00:16
forstår overhovedet ikke denne debat, jeg mener ikke Steen indlæg på nogen måde nærmet sig noget der skal censureres ? som jeg læser det, er det heller ikke ment som kritik at bestyrelsen, men blot helt normale spørgsmål og kommentarer, som der burge være plads til.smiley
Forfatter RE: Forvirrede hoveder...
Engemand
Administratorer

Antal indlæg: 5
Bopæl: Vesterled 3
Lagt på d. 15.11.2009 18:47
Jeg forstår godt, at debatørerne her på sitet er forvirret over "ordvekslingen" mellem Steen Hegelund og bestyrelsen ved undertegnede.

Jeg har tænkt mig at lade det blive ved det - for nuværende. Netop et bevis på at denne debat IKKE skulle have fundet sted her på sitet.

Som HH skriver har vi en utrolig aktiv arbejdende bestyrelse - måske den hidtil mest arbejdende bestyrelse, der har siddet - som fortjener stor ros og optimale arbejdsbetingelser.

Jeg tager gerne en snak med Steen Hegelund - måske til julefesten inden for mange af de kolde - nu da Steen ikke længere vil debatere her på sitet, men "blot" passe sin træning.

Engemand
Forfatter RE: En sidste kommentar.
Hegelund
Administratorer

Brugers avatar

Lagt på d. 16.11.2009 11:58
CITAT Engemand: Nogle gange kunne man dog godt ønske sig, at dette forum var "face-to-face" istedet for på en "død hjemmeside", hvor man ikke via mimik og anden gestikulering eller svigtende hukommelse kan se, om debatøren rent faktisk omgås sandheden.

Jeg vil venligst bede Hr. Hegelund gennemgå sin kalender for dobbeltbookinger de seneste år og samtidig anmode om ikke at "træde" så hård på bestyrelsen i offentlig regi men istedet for tage kommunikationen "ude i felten" eller via direkte mails.

Efter min mening er dette forum beregnet til "kammertonen", ellers risikerer vi, at der skal indføres censur på sitet.

Hvis Jan Kim Engemand forstår forvirringen i denne tråd, så kan du måske også forklare dit indlæg nærmere?

Det eneste jeg har gjort i mine indlæg er at tilbyde min hjælp til bestyrelsen og til udvalgene. Jeg har ikke kritiseret bestyreklsens arbejde. Jeg kom med et forslag om at bestyrelsen evt kunne definere nogle opgaver og ligge dem ud til nogele frivillige, så bestyrelsen kunne få mere tid til det "sjove" arbejde. Et eksempel blev medlemslisten.

Der blev så pludselig fokuseret meget på medlemslisten. Den var bare taget som, et eksempel. Betyrelsen vælger jo selv omk de vil sende nogle definerede opgaver ud eller om de lave det hele selv.

Jeg mener bare, når bestyrelsen vælger at sige, at de har mange opgaver, og at mange ting tager lang tid. Så var det da en oplagt mulighed for at få mere tid ved at sende nogle opgaver ud.

Jeg har også spurgt til hvorfor fremmødet til et bestemt møde ikke var så stort. Om det kunne være arbejdspresset for bestyrelsen og udvalgene. Og på den baggrund tilbød jeg igen min hjælp og spurgte om man ikke kunne hjælpe bestyrelsen og udvalgene, så de fik bedre tid. Det er så ikke lykkedes at få en dialog igang om dette endnu. da der er blevet fokuseret på om det nu var en kritik af bestyrelsen jeg var kommet med.

Bestyrelsen gør et super godt stykke arbejde. Det samme gør alle personerne i de forskellige udvalg. Så jeg vil meget gerne undskylde hvis mine tilbud om hjælp har kunne misforståes som kritik. Men fordi man gør det godt, kan man da stadig godt få kritik. Og kritik er jo nødvendigvis ikke negativt. Selvom det er blevet opfattet sådan i denne tråd.

Jeg vil ligeledes meget gerne undskylde hvis jeg har misforstået citatet: "Der er altid plads til forbedringer" fra JKH, til at komme med forslag til hvordan man evt kunne gøre. Det er i hvert fald blevet tolket som kritik af bestyrelsen. Det beklager jeg. Det var ment som et tilbud om hjælp til at løse nogle af jeres opgaver.

Jeg står dog ved mit tilbud om hjælp, trods det at jeg sagde det modsatte i sidste indlæg. Om bestyrelsen så vælger at bruge tilbuddet eller bare fortsætte deres kritik af mine spørgsmål og forslag må tiden jo vise.

Jeg ser frem dog frem til en forklaring fra Hr. Engemand vedrørende indlægget: Pudse glorien... tjah.

Steen Hegelund
Redigeret af Hegelund d. 16.11.2009 12:58
Hegelund
Administratorer

Brugers avatar

Lagt på d. 16.11.2009 11:59
[quote][]ff

Steen Hegelund
Redigeret af Hegelund d. 16.11.2009 12:00
Spring til debat:
Web-sponsorer
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke sh@smt-silkeborg.dk.
Begivenheder
MaTiOnToFr
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30

Næste 5 dage
- 9.9.Dagens løb
- 11.9.Løbetræning fra Østre Søbad - kl. 10:00 - Frivillig træning
- 12.9.SMUK Kvindeløb - Silkeborg

Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

SPKunoe
08.09.2010
Hejsa Hegelund - det gik lidt stærkt med at komme under bruseren i går.- Glemte at få løbejakken hentet i din bil. Jeg kan bare få den ved lejlighed eller hente den på din adresse.

Drejer
08.09.2010
Fin afgørelse. Så vil jeg gerne tilmelde mig Julefesten smiley Selvom det ville have været nemmere hvis vi var løbet den rigtige vej rundt.

jkh
08.09.2010
Drejer er idømt bod, som afregnes til årets vildeste stævne i SMT-regi - den legendariske JULEFEST smiley

frederiksen
08.09.2010
Da McLaren havde erkendt at de havde snydt, fik de en bøde på USD 100mil.....

harpun
08.09.2010
Brix! Tak fordi du ventede da!!! Det skal jeg huske smiley

Brix
08.09.2010
Tak til SMT cupén for endnu et fedt arrangement. Drejer og Kokholm i kan bare følge Thomas Strange, han kender vejen :-)

harpun
08.09.2010
God beslutning. Det gør også at vi holder placeringerne.

jkh
08.09.2010
Juryen har talt: Kokholm får tillagt 90 strafsek. som også Drejer har fået det, og så får det blive ved det, medmindre der indgives yderligere protester ;-)

harpun
08.09.2010
...ben, hård rute og ikke mindst det gode vejr. Vi ses tirsdag.

harpun
08.09.2010
Vi respekterer bestyrelsens beslutning fuldt ud. Helt ærligt, går da ud fra at mr. 100 point fra o-løb kan finde rundt smiley jøhn hvass gjorde flere gange opmærksom på fejlen efter løbet. tak for ømme

jkh
07.09.2010
- "der løbes helt i bund ad Vejlbovej og til højre op ad Sanatorievej". Sløjfen var også beskrevet inden løbet. Juryen voterer og vender tilbage asap smiley

jkh
07.09.2010
Drejer og Kokholm, på den baggrund er konsekvensen en diskvalifikation - hvorfor hører I ikke efter, når der under instruktionen bliver sagt - fortsættes

jkh
07.09.2010
Frede Fast Fahren skulle måske have monteret slicks og ikke have løbet med så meget down force som tilfældet var - prøv igen på Monza på søndag smiley

frederiksen
07.09.2010
De 22 første i mål har løbet for hurtigt igennem pit lane. De bør derfor vel få en tidsstraf; skal vi sige 20min. Bernie og Max er 100% enig med mig på dette område.

Drejer
07.09.2010
Vi løb forkert begge to. Vi løb ind af Aldersrovej så vi kom ind før John. Men jeg var inde lidt før Kim.

jkh
07.09.2010
Drejer og Kokholm, I må melde ind hvis der er løbet forkert, og der skal tillægges tid. Vi har ikke modtaget protester, men protest-fristen er som altid 5 dage.

Drejer
07.09.2010
Tak for en Cup i dag. Skal Kim k. ikke også have en tidsstraf da vi begge mangler at runde det samme hjørne?

PFO
07.09.2010
Tak til SMT teamet for endnu en kanon event. Synes der var lidt flere bakker denne gang smiley Lidt indledende skov løb ville nok have hjulpet lidt smiley

jkh
07.09.2010
Resultatlisten fra Ry-turen er nu online - se nyheden øverst her på sitet. Listen er overall, og med resultat m/k og pointtildeling.

jkh
07.09.2010
Ry-turen: Vi har noteret os at ruteafmærkningen ikke var optimal smiley - men alle fandt dog hjem, og vi håber ikke det har haft indflydelse på resultatet.

Replikarkiv
Copyright © SMT